Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (23)Реферативна база даних (79)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Філіпчук Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Філіпчук Г. 
Національно-культурний контекст освітньої політики [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Українознавство. - 2013. - № 1. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukr_2013_1_34
Проаналізовано загальні глобалізаційні зміни та соціально-економічну ситуацію в Україні. Виокремлено суперечності між змінюваними умовами життя і новою ідеологічною та соціокультурною парадигмою, визначальною ідеєю якої є пріоритетна роль освіти в суспільстві та культурі. Названо основні напрями освіти щодо гуманізації, інформатизації, зростання суб’єкт-особистісних позицій в соціумі. Підкреслено значення бібліотек в освітньому просторі країни, виокремлено лакуни та флуктуації в гуманітарній, інформаційній, мовній, культурно-освітній політиці. Констатовано, що готовність до педагогічної діяльності включає входження в професію, оволодіння стандартами професійної педагогічної освіти, особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості вчителя.Проанализированы общие глобализационные изменения и социально-экономическая ситуация в Украине. Выделены противоречия между меняющимися условиями жизни и новой идеологической и социокультурной парадигмой, определяющая идея которой - приоритетная роль образования в обществе и культуре. Названы основные направления образования в сфере гуманизации, информатизации системы образования, роста субъект-личностных позиций в социуме. Подчеркнуто значение библиотек в образовательном пространстве страны, обозначены лакуны и флуктуации в гуманитарной, информационной, языковой и культурно-образовательной политике государственных органов. Констатировано, что готовность к педагогической деятельности включает вхождение в профессию, овладение стандартами профессионального педагогического образования, личностно-ориентированный подход к развитию личности учителя.The common changes in globalization and socio-economic situation in Ukraine. Singled out the contradictions between the changing conditions of life and a new ideological and cultural paradigm defining idea is primary role of education in society and culture.Акцентовано увагу на ефективній професійній підготовці педагогічних кадрів. Зауважено про необхідність впровадження цінностей світової, європейської та української культури у соціокультурне середовище. Досліджено поняття «компетентнісний підхід» як професійне зростання фахівців, якісний аспект підготовленості особистості. Розкрито процес формування нової виховної парадигми з допомогою української мови та літератури. Наголошено на значенні прагнення особистості зайняти активну творчо-пізнавальну, а не споживацьку позицію стосовно інформаційно-освітніх послуг. Акцентировано внимание на эффективной профессиональной подготовке педагогических кадров. Отмечена необходимость внедрения ценностей мировой, европейской и украинской культуры в социокультурную среду. Исследовано понятие «компетентностный подход» как профессиональный рост специалистов, качественная сторона подготовленности личности. Раскрыт процесс формирования новой воспитательной парадигмы с помощью украинского языка и литературы. Подчеркнуто значение стремления личности занять активную творчески познавательную, а не потребительскую позицию относительно информационно-образовательных услуг.Special attention is paid to the effective training of teachers. Noted the need to implement the values of the world, European and Ukrainian culture in the socio-cultural environment. Explored the concept of «competence approach» as a professional development specialists, the qualitative aspect of preparedness of the individual. Disclosed the formation of a new educational paradigm with Ukrainian language and literature. Observed value of the individual desire to take an active creative cognition, and not the position of the consumer in relation to information and educational services.
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Філіпчук Г. 
Освітній аспект державно-громадянського діалогу [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Українознавство. - 2013. - № 1. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukr_2013_1_35
Проаналізовано чинники, що впливають на динаміку впливу суспільно-державних інститутів, зокрема системи освіти на взаємовідносини в системі «людина – суспільство – знання». Виокремлено основні напрями модернізації освіти в контексті збереження своєї автентичності, розвитку україністики. Відзначено актуальність гуманістичної парадигми, в основі якої принципи природовідповідності (Я. Коменський), культуровідповідності (А. Дістервег), народності (К. Ушинський). Доведено, що існування технократично-інноваційного та культурно-народного напрямів є пріоритетною тенденцією майбутніх освітніх реформ. Обгрунтовано необхідність формування мовно-виховних закладів та мовної політики на державному рівні.Проанализированы факторы, влияющие на динамику влияния общественно-государственных институтов, в частности системы образования на взаимоотношения в системе «человек – общество – знание». Выделены основные направления модернизации образования в контексте сохранения своей аутентичности, развития украинистики. Отмечена актуальность гуманистической парадигмы, в основе которой принципы природосоответствия (Я. Коменский), культуросообразности (А. Дистервег), народности (К. Ушинский). Показано, что существование технократически-инновационного и культурно-народного направлений является приоритетной тенденцией будущих образовательных реформ. Обоснована необходимость формирования культурно-воспитательных заведений и языковой политики на государственном уровне. Aanalyzed the factors affecting the dynamics of the impact of social and public institutions, including education on relationships in the system "man - society - knowledge.".
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.28 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Філіпчук Г. Г. 
Принципи народності в творчості С. Воробкевича [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 252-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_34
Проаналізовано принципи народності в творчості С. Воробкевича. Акцентовано увагу на романтичності, естетичній зіставності з фольклорним образом народного співця-кобзаря С. Воробкевича. Обгрунтовано, що характерною рисою творчої діяльності С. Воробкевича як літератора, композитора, диригента, педагога та громадського просвітника, була народність. Наголошено, що його народолюбство було надзвичайно природним і мелодійним, оскільки опиралося на фольклорні джерела мудрості та краси. Він по справжньому сповідував великі педагогічні принципи природо- і культуровідповідності. Багатогранна діяльність С. Воробкевича мала великий вплив на подальший розвиток національної української культури в Галичині та Буковині. Різноплановість діяльності письменника і громадського діяча є взірцем самовідданої боротьби за права українського народу в освітньому, духовному, культурному та громадському житті Буковини.Проанализированы принципы народности в творчестве С. Воробкевича. Акцентировано внимание на романтичности, эстетической сопоставимости с фольклорным образом народного певца-кобзаря С. Воробкевича. Обосновано, что характерной чертой творческой деятельности С. Воробкевича как литератора, композитора, дирижера, педагога и общественного просветителя, была народность. Отмечено, что его народолюбие было чрезвычайно естественным и мелодичным, поскольку основалось на фольклорных источниках мудрости и красоты. Он по-настоящему исповедовал педагогические принципы природо- и культуросообразности. Многогранная деятельность С. Воробкевича имела большое влияние на развитие национальной украинской культуры в Галичине и Буковине. Разноплановость деятельности писателя и общественного деятеля является образцом самоотверженной борьбы за права украинского народа в образовательной, духовной, культурной и общественной жизни Буковины.The article analyzes the principles of national character in the works of Sydor Vorobkevych. Attention is focused on the romantic, aesthetic comparability of national folk singer-kobzar S. Vorobkevych. There has been proved that a characteristic feature of S. Vorobkevych’s works as a writer, composer, conductor, educator and public enlightener, was the national character. It is emphasized that his love to nation was very natural and melodic as was based on folk sources of wisdom and beauty. He truly professed the great pedagogical principles of nature and culture conformity. The multi-faceted S. Vorobkevych’s activity had a great impact on the further development of Ukrainian national culture in Galicia and Bukovina. Diverse activity of the writer and public enlightener is an example of selfless struggle for the Ukrainian people rights in the educational, spiritual, cultural and social life in Bukovina.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.707 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Філіпчук Г. 
Культуроцентризм сучасної освіти [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип. 6. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Філіпчук Г. 
Етнокультура,природовідповідність в етизації особистості [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 34-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.82 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Філіпчук Г. 
Екологічна освіченість і культура в контексті сталого розвитку [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__13
Розглянуто проблеми мінімізації антропогенного і техногенного впливів на навколишнє середовище шляхом підвищення ролі суспільної свідомості, розвитку сучасної системи громадянського виховання, удосконалення екологічної освіти. Обгрунтовано пріоритетність оптимального поєднання національної, загальнолюдської, особистісної культури для творення нової екологічної етики, а відродження глибинних етнокультурних традицій і цінностей в умовах практики глобалізму позитивно впливатиме на подолання соціоекологічних негараздів, сприяючи сталому розвитку суспільства.Рассмотрены проблемы минимизации антропогенного и техногенного воздействия на окружающую среду путем повышения роли общественного сознания, развитие современной системы гражданского воспитания, совершенствования экологического образования. Обоснована приоритетность оптимального сочетании национальной, общечеловеческой, личностной культуры для создания новой экологической этики.This article discusses the problem of minimization the human and technological impacts on the environment by enhancing the role of social consciousness, the development of modern civic education, improvement of environmental education. Substantiates the priority of the optimal mix of national, universal, personal culture for the creation of a new environmental ethic, and the revival of deep ethnic and cultural traditions and values in practice globalization a positive impact on overcoming the difficul problems, promoting sustainable development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.815 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Філіпчук Г. Г. 
Духовне й націокультурне у змісті освіти [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 3-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2014_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Філіпчук Г. 
Українознавча складова громадсько-державної освіти [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2012. - Вип. 4. - С. 12-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Філіпчук Г. 
Мистецтво свободи для освіти [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 13. - С. 9-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_13_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Філіпчук Г. Г. 
Освітні стратегії: глобальні і національні тенденції [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 6. - С. 273-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.276 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Філіпчук Г. 
Олюднення людини у педагогічній спадщині А. Макаренка [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Філіпчук Г. Г. 
Духовна безпека: культуровідповідність нації [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 300-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.213 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Філіпчук Г. 
Сенси освітніх комунікацій [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2017. - Вип. 16. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2017_16_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Філіпчук Г. 
Культурно-освітній вимір "Педагогіки добра" [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 17. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2018_17_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 495.381 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Філіпчук Г. Г. 
Інноваційні технології у педагогічній освіті: здобутки науковців (рецензія на практичний посібник "Технології професійного розвитку педагогів в умовах формальної і неформальної освіти" (М. П. Вовк, Г. І. Сотська, Н. О. Філіпчук, Ю. В. Грищенко, Н. С. Гомеля, С. О. Соломаха, Л. Ю. Султанова. – Київ: Талком, 2019. – 320 с.) [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2019. - Вип. 20. - С. 188-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2019_20_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.866 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Філіпчук Г. Г. 
Потенціал українознавчих електронних ресурсів у педагогічній освіті: досвід України і Канади [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук, М. П. Вовк, К. В. Котун, О. М. Ходацька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 78, № 4. - С. 14-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_78_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Філіпчук Г. 
Життєтворчість Григорія Сковороди в позачассі [Електронний ресурс] / Г. Філіпчук, М. Вовк // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 4. - С. 6-11.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.09.2024 р., через 125 днів

18.

Філіпчук Г. Г. 
Персонологія освіти і культури Буковини: Сидір Воробкевич як педагог і просвітник [Електронний ресурс] / Г. Г. Філіпчук // Мистецтво та освіта. - 2023. - № 3. - С. 2-7.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.10.2025 р., через 520 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського